Gabriela vroeg zich af waarom zij haar camera’s niet zichtbaar op monitoren.
Gabriela heeft 8 camera’s op haar werkplaats en om de een of andere reden kan zij haar camera’s  niet zichtbaar krijgen op de monitor.
Ze heeft de camera’s al 6 maanden en dit is de eerste keer dat ze dit probleem ervaart.
Op het scherm staat het bericht : Check cable (controleer kabel). Ze heeft de kabels gecontroleerd maar niks bleek te werken.
Haar vraag is dan ook wat zij kan doen om alles weer te laten werken.

 

Camera’s niet zichtbaar hoe los ik dit op?

  • probeer de monitor en kabel op een andere uitvoer om er zeker van te zijn dat de monitor en kabel goed werken.
    als de monitor en kabel inderdaad goed werken is het waarschijnlijk een probleem met de DVR.
  • probeer een andere monitor (waarvan je zeker weet dat hij goed werkt) met dezelfde kabel
  • probeer een andere monitor met een andere kabel
  • probeer dezelfde monitor met een andere kabel

Als het goed is zou 1 van de bovenstaande stappen een oplossing moeten bieden op de camera’s weer zichtbaar te krijgen op de monitor.
Is dit helaas niet het geval dan kunt uw altijd contact met ons opnemen